Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

A Kipp-Kopp Gyermekcipőbolt , Webáruház üzletpolitikájának alapja, hogy kizárólag kiváló, magas minőségű termékeket forgalmaz, megbízható gyártóktól! Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma, de ilyen esetben cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről most tájékozódhat:

Csere garancia/ Pénz-visszafizetési: 
Ha nem jó a méret vagy esetleg nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a Webáruházunkból rendelt, akkor küldje vissza a terméket üzletünkbe  14 napon belül, és akár kicserélheti vagy visszakérheti a vásárlásra fizetett összeget.

A Kipp-Kopp Gyermekcipőbolt , Webáruház az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal.

A garanciális igény kizárólag a termékhez kapcsolódó számla felmutatásával érvényesíthető. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a Fogyasztóvédelmi Szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.Itt jegyeznénk meg,szavatossági igényt csak a gyártás során keletkezett hibákra,hiányosságokra tudunk elfogadni,kopásra elhasználódásra nem.

A probléma jellegét tekintve alapvetően két féle lehet:

1. Javítható hiba: Ebben az esetben a terméket szakműhelyben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza. Ennek az időnek 14 nap a megengedett mértéke.

2. Nem javítható hiba: Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk kiszolgáló részének címére: 1035. Budapest, Vörösvári út 5.Kipp-Kopp Cipőbolt, mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza.

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás:
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van, például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik, de még nem volt használva, a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül joga van elállni a vásárlástól, és - saját költségére - visszaküldheti azt nekünk.  A vásárló a honlapon keresztül megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól, a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § és 5. § - ában foglalt rendelkezése szerint.

Vásárlástól való elállási szándékát minden esetben, e-mailben kell jeleznie: kippkoppcipo@gmail.com címen

A visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen cipőt a sértetlen dobozában (a dobozt papírba csomagolva) eredeti számlával, - személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton kell eljuttatni a terméket a következő címre: 1035 Budapest, Vörösvári út 5. Kipp-Kopp Cipőbolt.Érdemes a nyitva tartásunkat feltüntetni:

H-P 10.00-18.00 óráig

Sz 10.00-13.00 óráig

A csomagot ajánlottan kell feladnia, az utánvételes csomagokat nem vesszük át!

Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a vásárló által kifizetett összeget (a vásárló által megjelölt bankszámlára). Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli.